01.07.2017 – RADIOCOM marchează, în data de 1 iulie, 26 de ani de activitate

Societatea Naţională de Radiocomunicaţii S.A. (RADIOCOM) sărbătoreşte, în data de 1 iulie, 26 de ani de la înfiinţare.

Societatea Naţională de Radiocomunicaţii S.A. îşi are originea în compania cu participare mixtă – de stat şi privată, înfiinţată în anul 1927, care de-a lungul timpului a suferit mai multe reorganizări. În anul 1991, prin divizarea Rom – Post – Telecom, s-a înfiinţat Regia Autonomă Radiocomunicaţii, care în anul 1998, prin reorganizare, a devenit Societatea Naţională de Radiocomunicaţii S.A.

În prezent, Societatea Naţională de Radiocomunicaţii S.A. este una dintre cele mai mari companii care activează pe piaţa comunicaţiilor din România, cu capital integral de stat, al cărei acţionar unic este Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale.

Activitatea Societăţii Naţionale de Radiocomunicaţii S.A. este axată pe două linii mari de business: broadcasting, respectiv comunicaţii electronice.

Cunoscută sub numele comercial RADIOCOM, compania s-a dezvoltat cu perseverenţă în domeniul dinamic al telecomunicaţiilor, pentru a oferi clienţilor şi partenerilor săi soluţii tehnice de ultimă generaţie.

„Data de 1 iulie este o zi de sărbătoare în care ne bucurăm să putem spune că perseverenţa în iniţierea şi derularea unor proiecte de anvergură şi complexitate au contribuit la dezvoltarea companiei. Graţie unei echipe formate din experţi cu o viziune strategică, clienţii noştri au la dispoziţie o gamă extinsă de servicii de comunicaţii de cea mai înaltă calitate. Societatea Naţională de Radiocomunicaţii S.A. a dobândit, pe parcursul acestor ani, o îndelungată experienţă în domeniul telecomunicaţilor, devenind o companie naţională de renume. Valorile care au condus compania spre succes sunt profesionalismul, capacitatea de inovare, respectul şi responsabilitatea faţă de clienţi şi parteneri”, a declarat directorul general al RADIOCOM, Eugen BRAD.

Unul dintre obiectivele strategice ale RADIOCOM, în acest moment, este consolidarea poziţiei în segmentul de broadcasting, prin implementarea tehnologiei DVB-T2 şi operarea în condiţii comerciale a multiplexelor digitale.

„Vom folosi toate resursele pentru atingerea unui standard ridicat de calitate al serviciilor pe care le oferim clienţilor noştri”, a conchis directorul general al companiei, Eugen BRAD.