Pe primul loc în lista priorităţilor RADIOCOM se află satisfacerea clienţilor săi, cu respectarea următoarelor principii:

  • Cunoaşterea profilului clientului;
  • Receptivitate faţă de nevoile sale;
  • Furnizarea celui mai bun raport calitate – preţ;
  • Promptitudine în acţiuni;
  • Loialitate faţă de parteneri.

Calitatea infrastructurii şi a serviciilor oferite, a permis RADIOCOM să câştige încrederea multor clienţi importanţi din cele mai variate sectoare de activitate, compania noastră impunându-se pe piaţa comunicaţiilor din România ca un jucator important iar numele RADIOCOM fiind din ce în ce mai cunoscut şi respectat.

Dacă în anul 2001 ofeream servicii unui număr foarte mic de clienţi, aceştia fiind în principal Societatea Română de Radiodifuziune şi Societatea Română de Televiziune, în prezent, portofoliul RADIOCOM include aproape toţi operatorii de telecomunicaţii din România, care apelează la infrastructura noastră, dar şi utilizatori finali de servicii de comunicaţii din domenii importante ale economiei naţionale: bănci, instituţii financiare, companii multinaţionale, etc.

La 31.05.2024 RADIOCOM deţinea în portofoliu 1.058 clienţi.

Pentru RADIOCOM, clienţii reprezintă ţinta tuturor eforturilor şi acţiunilor sale, anticiparea nevoilor şi receptivitatea faţă de solicitările acestora stând la baza a tot ceea ce întreprinde.