Societatea Naţională de Radiocomunicaţii marchează 24 de ani de la înfiinţare

Societatea Naţională de Radiocomunicaţii S.A. sărbătoreşte, astăzi, 24 de ani de la înfiinţare, fiind cunoscută sub numele comercial RADIOCOM – brand 100% românesc.

RADIOCOM a evoluat, de-a lungul celor 24 de ani, odată cu tehnologia, punând accent pe calitatea serviciilor oferite şi pe profesionalismul şi prestigiul specialiştilor săi. Şi-a dovedit prin excelenţă valoarea, investind constant în tehnologii avansate, astfel încât produsele şi serviciile oferite, mereu îmbunătăţite, să fie adaptate la cerinţele pieţei.

Acest moment aniversar marchează, totodată, un eveniment de anvergură, de importanţă strategică pentru România, în care Societatea Naţională de Radiocomunicaţii S.A. este actor principal, şi anume, implementarea televiziunii digitale terestre, în standardul DVB-T2, şi asigurarea tranziţiei de la televiziunea analogică terestră la cea digitală terestră.

Astfel, RADIOCOM a demarat, în 17 iunie a.c., o etapă premergătoare trecerii la emisia digitală terestră, prin implementarea unei soluţii de tranziţie a transmisiilor în format DVB-T2, cu acoperire în municipiile Bucureşti, Cluj, Iaşi şi Timişoara.

În continuare, vom exploata neîntrerupt noi oportunităţi tehnologice pentru a furniza servicii moderne diferenţiate prin inovaţie, flexibilitate şi calitate.

Avem ambiţia de a dezvolta relaţii de lungă durată cu clienţii şi partenerii noştri, îmbunătăţind permanent calitatea serviciilor oferite. Dorim să fim soluţia optimă atât pentru clienţii actuali, cât şi pentru viitorii noştri clienţi, şi să răspundem, astfel, celor mai înalte exigenţe ale acestora. Să depăşim aşteptările prin crearea unor soluţii unice, de top şi accesibile”, a declarat Directorul General al RADIOCOM, Eugen BRAD.

Societatea Naţională de Radiocomunicaţii S.A. este, de aproape opt decenii, o prezenţă neîntreruptă şi activă pe piaţa telecomunicaţiilor din România, cu o istorie care are ca punct de pornire anul 1936, odată cu punerea în funcţiune a emiţătorului de radiodifuziune de la Bod. În anul 1956, a fost realizată prima transmisiune publică televizată, iar în 1957 a fost pus în funcţiune, în Bucureşti, primul emiţător destinat transmiterii programului public de televiziune.

SNR a fost înfiinţată în data de 1 iulie 1991, în urma reorganizării ROM-POST-TELECOM.

ROM-POST-TELECOM a fost reorganizată în data de 1 iulie 1991, înfiinţându-se atunci patru regii autonome „Radiocomunicaţii”, „Romtelecom”, „Poşta Română”, „Inspectoratul General al Radiocomunicaţiilor” (IGR), dar şi societatea comercială pe acţiuni Bancpost. În anul 1998, s-a înfiinţat Societatea Naţională de Radiocomunicaţii S.A., prin reorganizarea R.A. „Radiocomunicaţii”.

Calitatea infrastructurii şi a serviciilor oferite au permis Societăţii Naţionale de Radiocomunicaţii S.A. să câştige, de-a lungul timpului, încrederea multor clienţi importanţi din cele mai variate sectoare de activitate, devenind un jucător important pe piaţa comunicaţiilor din România.

logo 24