RADIOCOM aniversează 30 de ani – 01.07.2021
RADIOCOM sărbătoreŞte astăzi, 1 iulie, trei decenii pe piaţa de telecomunicaţii din România, fiind recunoscută ca una dintre cele mai importante companii din domeniu. Modernizare, perseverenţă Şi servicii de calitate sunt noţiunile de bază ce caracterizează cei 30 de ani de activitate ai operatorului naţional de telecomunicaţii.
Graţie eforturilor depuse de specialiştii companiei, prin perseverență, seriozitate şi motivaţie, RADIOCOM demonstrează experienţa acumulată pe parcursul acestor ani, rămânând o voce distinctă pe piaţă.
De-a lungul timpului, compania s-a dezvoltat continuu, devenind principalul furnizor naţional de servicii de broadcasting şi un jucător important în domeniul comunicaţiilor electronice, fapt ce demonstrează fără echivoc consecvenţa şi profesionalismul acesteia pe piaţa de telecomunicaţii.
Astăzi, după atâţia ani de muncă, RADIOCOM este o companie serioasă şi de încredere, cu oameni valoroşi, aproape de clienţii şi partenerii săi. Serviciile de calitate oferite au contribuit la dezvoltarea şi consolidarea operaţiunilor pe care partenerii de business le desfăşoară pe piaţa de telecomunicaţii din România.
RADIOCOM pune în continuare accent pe dezvoltarea infrastructurii proprii de telecomunicaţii şi pe diversificarea serviciilor, înțţelegând dinamica industriei de telecomunicaţii şi transformarea sectorului IT&C din România.
Anul trecut, la Centrul de Comunicaţii prin Satelit CHEIA – cel mai mare teleport din Europa Centrală şi de Sud-Est – a fost instalat noul HUB-ul VSAT care suportă noile standarde de comunicaţii.
De asemenea, în cursul anului 2020, a fost finalizată implementarea televiziunii digitale terestre în România, obiectiv strategic al companiei care s-a derulat pe parcursul a doi ani, RADIOCOM asigurând astfel continuitatea dreptului la informare gratuită a populaţiei, prin transmisia posturilor publice de televiziune la o calitate superioară.
În ceea ce priveşte introducerea unor noi tehnologii menite să asigure o utilizare eficientă a spectrului radio, RADIOCOM urmăreşte cu interes dezvoltarea radioului digital terestru în Europa şi susţine implementarea unei strategii de dezvoltare a radiodifuziunii digitale în România.
Prezentul şi viitorul preocupă compania, motivând-o să evolueze şi să creeze o nouă viziune, în vederea atingerii obiectivelor de business.
***
Societatea Naţională de Radiocomunicaţii S.A., cunoscută sub numele comercial RADIOCOM, îşi are originea în compania cu participare mixtă – de stat şi privată, înfiinţată în anul 1927, care de-a lungul timpului a fost reorganizată de mai multe ori.
În anul 1991, prin divizarea Rom – Post – Telecom, s-a înfiinţat Regia Autonomă Radiocomunicaţii, care în anul 1998, prin reorganizare, a devenit Societatea Naţională de Radiocomunicaţii S.A.